Interim opdrachten
Beschrijving organisatie
Zorg-service organisatie
Opdrachtbeschrijving
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een tijdelijke bestuurder die de stichting van een grote serviceflatcomplex wil begeleiden in de verdere transitie. Deze transitie is reeds in gang gezet en moet komende anderhalf jaar worden afgerond. De transitie betreft zowel de nieuw- en verbouw als de verdere ontwikkeling van de (zorg)services. De bestuurder krijgt te maken met een complexiteit van belangen bewoners en eigenaren waarin hij diplomatiek moet opereren.
Opdrachtvereisten
De eisen, die aan de kandidaat gesteld worden, zijn:
- Kennis van bouwprojecten
- Ervaring in de zorg zonder dit nadrukkelijk uit te stralen
- Ruime ervaring als verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering bij voorkeur in service gerichte organisatie.
Persoonskenmerken
- Straalt zekere statuur uit
- Diplomatiek, weet goed om te gaan met tegengestelde belangen
- Markt en klantgericht
- Zakelijk
Verwachte inzet
De opdracht duurt 1 tot 1,5 jaar met een verwachte inzet van max. 1,5 dag per week. Deze dag tot anderhalve dag per week is niet gekoppeld aan een vaste dag in de week, maar kan in overleg worden ingevuld.
In onderling overleg bepalen de opdrachtgever en de kandidaat de contractuele invulling. Hierbij kan gedacht worden aan vaste invulling (FWG70 op basis van 36 uur) of een ZZP-constructie waarbij het tarief wordt afgeleid van FWG70-schaal
Contact
Gaarne zien wij uw reactie (brief met een schets van uw ervaring, beschikbaarheid en CV met pasfoto) uiterlijk 19 september tegemoet. Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Hans Pareau Dumont 06-25003177).