Interim opdrachten
- Opdrachtnaam
- Expert Vastgoedbeheer
- Organisatie
- Verpleeg- en verzorgingshuis
- Plaats/regio
- Randstad
Beschrijving organisatie
De zorginstelling heeft meerdere lokaties in het land. De organisatie is bezig enerzijds de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren en anderzijds een efficiencyslag te maken.
Opdrachtbeschrijving
De organisatie heeft een lange termijn huisvesting plan opgesteld. Als vervolg op dit plan moet een beheerstrategieplan worden opgesteld. In dit plan moeten de volgende onderwerpen geadresseeerd worden;
- onderhoud- en installatiebeheer
- meerjarenonderhoudsprogramma
- organisatie/werkprocessen rond ambulante huismeesters
- huur/verhuurstrategie vastgoed
- inrichting en verhuizing
De insteek is daarbij een groot deel van de activiteiten uit te besteden. Na het opstellen van het plan bestaat de mogelijkheid dat de expert gevraagd wordt het plan verder te implementeren.
De expert zal in samenspraak met het hoofd Facilitaire Zaken het plan opstellen. Hij rapporteert aan het hoofd Facilitaire Zaken.
Opdrachtvereisten
De expert
- dient het ervaring te hebben op de bovenbeschreven terreinen
- aantoonbare ervaring met uitbestedingtrajecten, het opstellen van SLA's, opstellen specificaties, e.d.
- heeft kennis van aanbestedingsprocedures;
- heeft kennis van zorgfinanciering van de V&V sector; (is een MUST)
- beschikt over analytische- en onderhandelingsvaardigheden;
- kan zowel schriftelijk als mondeling goed communiceren.
Verwachte inzet
De verwachte inzet is 3 dagen week voor een periode van vooralsnog 2 maanden.
Contact
Gaarne zien wij uw reactie (brief met korte motivatie en beschikbaarheid , CV met pasfoto) tegemoet. Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Hans Pareau Dumont 035-6223440 begin_of_the_skype_highlighting 035-6223440 end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting 035-6223440 end_of_the_skype_highlighting